Sadiye Giçik

Sadiye Giçik
@__S__G__
Renklerinden hiç pişmanlık duymayan siyah beyaz bir kadınım ben.  Eski şarkıları,kitapları, şiirleri ve yağmuru çok seven...
Nezaket ve sevginin yeşereceği bir ortam değildi bu.O tür şeyler hakkında en ufak bir fikri bile yoktu.Onun öğrendiği kural, güçlüye itaat etmek ve zayıf ezmekti.
Reklam
Davranışlarının altındaki nedenlerle ilgilenmiyorlardı. Onların tek gördüğü sonuçlardı ve sonuçlar kötüydü.
Özgürce gezmek, koşmak ve yatmak vardı onun kanında ve burada bu ihlal ediliyordu.
Yaşam, yaşamın üstünden geçiniyordu. Yiyenler ve yenenler vardı. yasa da şuydu: YE, YOKSA SENİ YERLER!
Yaşam ancak yapmak için donatılmış olduğu şeyi sona dek yaptığında zirveye ulaşır.
Reklam