Sadiye Giçik

Sadiye Giçik
@__S__G__
Renklerinden hiç pişmanlık duymayan siyah beyaz bir kadınım ben.  Eski şarkıları,kitapları, şiirleri ve yağmuru çok seven...
Şimdilerde hiçbir şey ciddiye alınmıyor.Daha doğrusu,alınmamalı.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Geçmiş her zaman ortadan silinebilirdi.Pişmanlık,unutkanlık,yadsımayla başarılabilirdi bu.Gel gör ki gelecek,kaçınılmazdı.
Kendi duygularımın elinde oyuncak olmak istemiyorum ben!Duygularımı ben kullanmak istiyorum,onların tadını çıkarmak,onlara hükmetmek…
Ancak sığ kişiler bir duygudan kurtulabilmek için yıllarca beklerler.