Sinan

Sinan
@__Sinan_
Şöyle dedi: 'Çok korkuyorum.' 'Neden,' diye sordum. 'Öyle mutluyum ki, Doktor Resul. Böylesine büyük, müthiş bir mutluluk, insanı korkutuyor.' Yine nedenini sordum, şöyle dedi: 'Senin bu kadar mutlu olmana, ancak senden bir şey almaya hazırlandıkları zaman izin verirler.'
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalanla kendini kandırmaktansa gerçekle yüzleşmek iyidir.
Neden gidip kitap falan okumuyorsun?
“Afganistan'da çocuk çok ama çocukluk yok." Dünya da öyle değil mi? İnsan çok ama "insanlık" yok.
Çocuklar boyama kitabı değildir, onları en sevdiğin renge boyayamazsın.