"Hüzünlenen insan Allah'ı hatırlar"
diyor nefis...
O vakit hüzün benim sandığım kadar kötü değildir.
En çok sıkıntılı olduğum anlarda dua ettiğim, Allah'ı o vakitlerde hatırladığım geliyor aklıma.
Ve ben yani nefs,
insan bana karşı koydukça daha çok musallat olurum onun başına.
Beni durdurmaya çalıştıkça hilelerim daha sinsi ve daha bilinmez olur.
Bu andan sonra başlar benim anlatacaklarım, asıl imtihan şimdi başlar...