Kur'an'ı Kerîm'in en güzel okuyucusu yine Allahu Teâlâ hazretleri olacak.
Allahu Teâlâ kamerin mehtap gecesinde olduğu bedir hâli gibi cennette cennet ehline görünecek ve Kur'an'ı Kerîm'i kendisi kıraat edecekmiş.
O zaman insanlar zevkten şevkten eriyeceklermiş; nasıl olacaksa!
Allah cümlemize onu duyursun.
Kendisinden kelâmını duymayı nasip etsin.
Kur'an'ı Kerîm'i genç isek de öğreneceğiz, yaşlıysak da öğreneceğiz, çocukken öğrenememişsek ihtiyarladığımız zaman yine öğreneceğiz.
Başka çare yok!
Başka kurtuluş yok!
En sevaplı yol.
.
O halde gençseniz Kur'an'ı Kerîm'e sarılın;
Kur'an'ı Kerîm'in nuru, fazileti; kanınıza etinize her tarafınıza işlesin.