Sedat

Sedat
@___Sedttt__
“Dibe battıysan inciyi almadan çıkma.”
1000Kitap
Sedat
İmza, kaşe, mühür
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Köpek kısmının insanoğlundan daha akıllı olduğundan hep huylanmışımdır; dahası bunların konuşabildiklerinden de eminim ben, konuşmamalarının tek nedeni inatçılıklarıdır. Sonra, müthiş siyasidirler: insanoğlunun her kımıltısını, her adımını sezerler, her şeyi bilirler…
Sedat
Bu çok güzel bir kitap :)