Köpek kısmının insanoğlundan daha akıllı olduğundan hep huylanmışımdır; dahası bunların konuşabildiklerinden de eminim ben, konuşmamalarının tek nedeni inatçılıklarıdır.
Sonra, müthiş siyasidirler: insanoğlunun her kımıltısını, her adımını sezerler, her şeyi bilirler…