SENA

“Doğrusunu söylemek gerekirse,içimdeki acıyı bir türlü dindiremiyordum.”
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Portuga!” “Hı..” “Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum,biliyor musun?” “Niye?” “Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin.Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor.”
Edebiyat
“Çok acıyacak, Zeze” “Zaten çok acıyor.”
Edebiyat
“Ağlarsam ayıp olur mu ?” “Ağlamak asla ayıp değildir, sersem.”
Edebiyat
“Neyi bekliyoruz, Zeze?” “Gökyüzünden güzeller güzeli bir bulutun geçmesini..”
Edebiyat