Sema

Sema
@___Zezee__
"Beni yaratan ve bana doğru yolu gösteren O'dur.( Şuara 78)"
belki de gerçekten ait olduğumuz tek yeri, yuvamızı bulduğumuz zaman güvende hissediyoruz.
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yılların birikimini bedenlerimizde ve yüzlerimizde taşıyoruz ama genellikle kendi benliklerimiz, içimizdeki çocuk, hala bir manolya kadar masum ve utangaç.
Sayfa 15
Alıntı
Çoğu insanın büyümediğine inanıyorum... Bence asıl yaptığımız şey yaşlanmak.
Alıntı
Yuva denen şey, bir çocuğun yaşayan tek gerçek sakini oldu­ğu gençlik bölgesidir. Anne-babalar, kardeşler ve komşular gelip giden ve bölgedeki tek hak sahibi vatandaş olan çocuğun içinde ve etrafında akıl sır ermez tuhaf şeyler yapan hayaletlerdir.
Alıntı