Sema

Sema
@___Zezee__
"Beni yaratan ve bana doğru yolu gösteren O'dur.( Şuara 78)"
İçimden ona herşeyi anlatmak geliyordu. Ama cesaretim yoktu.Bana hiçbir zaman istediğim gibi davranmazdı.
Ağlamamak için gözlerimi Başka yöne çevirdim.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne insanlardı yahu ben neredeyse ölüyordum, hiçbirinde sevginin katresi yoktu.
Alıntı
Ölsem daha iyiydi . işte o zaman ölenlere karşı duyulan o sevecenlikle şöyle derlerdi ne iyi çocuktu...
Alıntı
Herşey
Her iş her uğraş tekdüzeliği ile beni hemen sıkıyordu.
Alıntı
Onlara bakılırsa üzüntülerim "tatlı bir tembellikten" öte bir şey değildi birden gülümsüyordum bütün bunlarda bir gerçek payı olmadığını kim söyleyebilirdi?
Alıntı