-peki ne yapmalı o zaman? Kendini bırakıp zavallı bir insan olup kalmalı mı?
- hiç de değil. Kendine cesaret verip yolunda sabırla, sebatla yürümeli. Sen ve ben birer kahraman değiliz çözülmez sırlarla Manfred ve Faust gibi savaşacak değiliz; onlar gibi büyük iddiaları girişmeyeceğiz; başımızı yiyiip zorluklar içinde yaşamaya, onları yenmeye çalışacağız; o zaman mutluluk tekrar bize gülecektir.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“ Nedir bu hal? Başka bir şey istemek gerek mi? Mümkün mü? Ne olabilir başka?Hiç! Yol daha öteye gidemez. Nasıl gidebilir? O halde benim hayatımın döngüsü tamamlandı mı? Hepsi… Hepsi bu kadar mı?”
Aldanır, hem öyle aldanır ki bazen! Fakat bu macera sizin kalbinizle ilgili değil: bir yandan gururunuz ve hayalleriniz, bir yandan zaafınız rol oynamış… Hayatınızda artık başka bir sevinç olmayacağından, bu soluk ışık söndükten sonra büsbütün karanlığa gömülmekten korkmuşsunuz…