Emellll

-peki ne yapmalı o zaman? Kendini bırakıp zavallı bir insan olup kalmalı mı? - hiç de değil. Kendine cesaret verip yolunda sabırla, sebatla yürümeli. Sen ve ben birer kahraman değiliz çözülmez sırlarla Manfred ve Faust gibi savaşacak değiliz; onlar gibi büyük iddiaları girişmeyeceğiz; başımızı yiyiip zorluklar içinde yaşamaya, onları yenmeye çalışacağız; o zaman mutluluk tekrar bize gülecektir.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tabii koruyabilir: insanda yaşama gücü olması gerek. bu güç olmazsa hayat bazen berbattır. Bu şüpheler, üzüntüler olmadan da insan sıkılır.
Hayaller yüzünden derde düşmek! Her şey aydınlık içindeyken birden bire karanlıklara gömülmek! İnsan bu Velaya karşı kendisini koruyamaz mı?
“ Nedir bu hal? Başka bir şey istemek gerek mi? Mümkün mü? Ne olabilir başka?Hiç! Yol daha öteye gidemez. Nasıl gidebilir? O halde benim hayatımın döngüsü tamamlandı mı? Hepsi… Hepsi bu kadar mı?”
Aldanır, hem öyle aldanır ki bazen! Fakat bu macera sizin kalbinizle ilgili değil: bir yandan gururunuz ve hayalleriniz, bir yandan zaafınız rol oynamış… Hayatınızda artık başka bir sevinç olmayacağından, bu soluk ışık söndükten sonra büsbütün karanlığa gömülmekten korkmuşsunuz…