Emellll

Hiçbir şeyden umudu kesmemeli.İnsan kendini bir bıraktı mı yandı!
Reklam
Umutsuzluk içinde,”Ne zaman yaşayacağım ben?”
İstemem denizi,eksik olsun;onun sakinliği,hareketsizliği bile insanı rahatsız eder.Suyun ince,belirsiz ürperişleri içinde insan,hep aynı sınırsız gücü görür;o anda uyuklayan bu güç,bazen insanın mağrur iradesiyle ne insafsızca eğlenir,onun en sevgili umutlarını,çabalarını,eserlerini ne dipsiz derinliklere gömer..
Sayfa 120·Kitabı okudu
Aczimizi öyle yüzümüze vururlar ki,hep ölüm tasası içinde yaşarız.
Ne mümkün ah!Ne mümkün unutmak Ne mümkün aşkı akılla yenmek…
Sayfa 22·Kitabı okudu
Reklam