"İnsanlar ne der?" Sorusuna boyun eğmek, hiçbir orjinalliği olmayan hoş ve kibar insanlar yaratır. Hepsi de başkalarının ellerindeki iplerle harekete geçen, güzel ve mekanik kuklalardır.
Hiçbir zaman nedenini öğrenemiyorum.Sadece kendime kimsenin Farklı olmadığını anlatıyorum.İnsanlar hep aynı.Hiçbirine güvenemezsin.Onlara inanamazsın çünkü sonunda hepsi seni yüzüstü bırakırlar…