İçim yarım kalmış hikayelerle dolu..Sana anlatacağım ne çok şey vardı oysa..Ne geniş zamanlar hayal etmişim hadsizce..Asla göremeyeceğin yerleri görmenin acısı var gözlerimde..Ve asla dinleyemeyeceğin şarkıların hüznü.İçim senin duyamayacağın hikayelerle doluDilimde benden dinlemediğin türkülerin acı tadı..Beraber oturamayacağımız bir bank bile ne denli acıtırmış insanın canını..Boş bir koltuk, asılı bir hırka, kapıdaki bir terlik ne denli can yakarmış oysa..Ve bazen sırf sen oradan geçtin diye geçtiğim sokakların kalabalığı, ıssız bırakırmış ya insanı..Bir kayıp, bin ömür alırmış ya..Ne yalnızmış oysa insan..Lavinia⚘
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!