İnsanın başına gelen en kötü şey yapayalnız kalması değil, yapayalnız hissetmesine neden olacak insanlarla birlikte yaşamasıdır.
Johann Wolfgang Von Goethe
İnsan en çok kendine ihanet eder. Farketmesi yıllar sürer..
Ve insan en büyük yargıyı kendi vicdanında yaşar.
Bunun sonucunda ise kaçabildiğin tek şey dışarıdır.
Kendinden kaçış yoktur..
"Gönlümün yorulduğu yerlerden usulca çekildiğim yaştayım. Ölümün olduğu bu dünyada, varsın haklı çıkan hep siz olun..
Nasıl olsa size de kalmayacak..."