Bir konunun tam ortasında durur ve karar vermezseniz; o konu sadece sizi yıpratır. En kötü karar, kararsızlıktan iyidir. Bu yüzden ya o köprüyü geçin, ya da o koprüyü bir an önce yakın.
Bir konunun tam ortasında durur ve karar vermezseniz; o konu sadece sizi yıpratır. En kötü karar, kararsızlıktan iyidir. Bu yüzden ya o köprüyü geçin, ya da o koprüyü bir an önce yakın.