Herkes için normal olan şeyler,
benim için başka bir şekil alıyordu. Bu durum sebebiyle aşkta da, geçimde de bahtsızdım. Galiba insanlardan kaçan biri olmuştum.
Herkes için normal olan şeyler,
benim için başka bir şekil alıyordu. Bu durum sebebiyle aşkta da, geçimde de bahtsızdım. Galiba insanlardan kaçan biri olmuştum.
Bir konunun tam ortasında durur ve karar vermezseniz; o konu sadece sizi yıpratır. En kötü karar, kararsızlıktan iyidir. Bu yüzden ya o köprüyü geçin, ya da o koprüyü bir an önce yakın.