Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
Lanet olası hayat! En acı ve kırıcı olan şey, bu hayatın acılara karşılık olarak mükâfatla sona ermemesi.
Reklam
Yalnız kalmadan hakiki mutluluğu bulmak mümkün değildi.
"Geçmiş iğrençti, hatırlamamak daha iyi."
Doya doya, delicesine yaşamak istiyorum ben!
Reklam