Fαtmα

Fαtmα
@____fatma51
"İyileşmeyen her şeyi sil"
kasım...
Yeni başlangıçların, yeni umutların hayallerin ve sevginin çoğaldiğı, tüm dünyanın şifalandığı bir ay ol. Bize iyi gel. Kalbimize iyi gel.
Reklam
-Bazen bir his gelir öldüm sanırsın ama yaşarsın ya cidden o haldeyim…
İnsanın, artık hissetmediği anda, sessiz kalması gerektiğine inananlardanım.
Ve bir ses yükseldi Veda Hutbesinden: ⁃ Kadınlar size Allah'in emanetidir.
Din
Vaktinde gelmeyen hiç bir şeyin önemi yok. Mezarlıklar çiçekten anlamaz...