ᔕEᕼEᖇ

ᔕEᕼEᖇ
@___acz__
•Dehşet yorgunum ve müthiş inançlı.. الله şifadır
MEB'siz
Kitap okuyacak kadar
13
Dar-ı dünya, 1 Mayıs 2002
417 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Olmazı olur sandım Yoruldu umutlarım...
Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olduğu yerde kalmak için çok fazla direnen biri olarak söylüyorum.. "İnsan vakti geldiğinde bazı yerlerden gözünü bile kırpmadan gidebilmeli."
Duygular
“Kabulleniş”, uzun ama ani bir eylemdir.
Duygular
Bazen hiç kimseyle konuşmak istememek; tek kişiyle konuşmayı çok istemek yüzünden.
Duygular