ᔕEᕼEᖇ

ᔕEᕼEᖇ
@___acz__
•Dehşet yorgunum ve müthiş inançlı.. الله şifadır
MEB'siz
Kitap okuyacak kadar
13
Dar-ı dünya, 1 Mayıs 2002
418 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Bütün anneler değerlidir ama bazı anneler okyanusta dev dalgalarla boğuşuyor, kanatsız gökyüzünde uçmaya çalışıyor, evlat gemisini demirsiz limanda durdurmaya çalışıyor, yetmiyor evladıyla hayat ipinin üstünde koşmaya çalışıyor. Size annemi hiç anlatmadım mesela. Doğu'nun kadınlarından biri; acıyı İçine gömüp umudu yüzüne sürenlerden. Benim annem okuma yazma bilmezdi, Türkçe de bilmezdi ama kalbi kırık olsa da sabah erkenden kalkıp bize kahvaltı hazırlamayı, sevgisini ve emeğini göstermeyi öğretti. Bilmediği harflerle bizim ömrümüze ışık düşüren, gidemedığı yollara bizi dualarıyla gönderen bir kadındı o. Kalem tutmazdı belki ama gönlünde her çocuğa nasip olacak kadar güzel bir alfabe vardı. Allah’ım, onun gönlünü ferah eyle🌾
Duygular
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Altıncı hissi kuvvetli dahi bi ermiş miyim yoksa fazla düşünmekten illa bişeyler tutturan bi ruh hastası mı karar veremiyorum.
bugün hava biraz soğuk bu şehrin gecesi bile sahte gelmeye başladı. hele ki içtiğim kaçak çaydan bile şüphelenir oldum...
Kitap okuyarak dünyayı kurtaramam, Ama dünyadan bir nebze kurtulabilirim
1000Kitap
Biz inşallah diyelim. inşa eyler Allah..