Funda

Funda
@___funda
"Gerçekten de, insanın kendine saygı gösterdiği oldukça nadirdir."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Topluma artık hiçbir şey veremez duruma geldiğimizde, ondan ayrılmanın zamanı gelmiş demektir. Ve birine veremeyen kişi, ondan bir şey almayı yasaklamalıdır kendine.
Yargılama gücümüz sağlıklı değildir; geleneklerimizin sapkınlığı izler.
Bir insanın değeri ve liyakatı yüreğinde ve istencindedir; gerçek onuru orada bulunur.
"Aşk, bizi güzelliğiyle çeken bir kişinin dostluğunu elde etme arzusudur."