"Soykırımlara" uğradık; bir şehri topyekün bombaladık.Aşağıda annesini emen bebelerin de olabileceğini, ertesi sabahın hayalini kurarak uyuyan çocukların da olabileceğini, unutan, aklına getirmeyen,hiç aklına getirmek istemeyen adamlar büyüttük.
Kızlarımızın bedenlerinin billboardlarda yağmalanmasına göz yumduk.Kadın teninin, kadın yüzünün, kadın letafetinin reklamlarda,kampanyalarda, tüketilmesine karşı koyamadık, itiraz edemedik dik duramadık.