Kitabın kapağına aldanıp tatlı bir sonbahar aşkı okuyacağımı düşünmüştüm ama kalitesiz bir şurupla hazırlanmış pumpkin spice latteyle aynı hayal kırıklığını yaşattı. Olay örgüsü bence çok baştan savmaydı. Yani kadının evinin camı kırılıyor, elinde beyzbol sopası olan bir adam görüyor ve polisi aramayı tercih etmiyor çünkü olayı büyütüyor olabilir?? Ayrıca iki karakter birbirine nasıl bu kadar çabuk vuruldu onu da anlamadım ama aralarındaki sözde çekim bana hiç geçmedi. Kitabın başından sonuna kadar adamın eski sevgilisinden bahsedilmesini okuduk. Kadın kitapta yok ama iki sayfada bir bahsi geçti, biraz bayıcıydı. Sonuç olarak benim için boşa zaman kaybı oldu maalesef.