Kitaba daha yeni başlamışken bile kendini soluksuz okutacağını biliyordum, yazarın önceki kitapları gibi. Ve kesinlikle öyle oldu. Kitap boyunca Amy gibi kafam karıştıp durdu ve neye inanacağımı şaşırdım. Ters köşelerden başımın döndüğü de oldu. Elimden bırakamadığım için biraz da uykusuz kaldım ama kesinlikle değdi. Özellikle reading slump mağduruysanız bu kitap size çok iyi gelecek.