Yavaş yavaş iyileşmek hoş olacaktı. O zaman kitap okuyabilirdi. Kitaplıkta Hollanda üzerine bir kitap vardı. İçinde pek güzel yabancı isimler, tuhaf görünümlü kentlerin, gemilerin resimleri vardı. Öyle mutlu ediyordu ki insanı bunlara bakmak.
Kâinattan sonra gelen neydi ki? Hiçbir şey. Peki, kainatın etrafında, hiçbir şeyin başladığı yerden önce kâinatın nerede sonlandığını gösteren bir işaret var mıydı? Bir duvar olamazdı bu ama belki her şeyi çevreleyen ipince bir çizgiydi.