Hiç sahip olmadığımız şeylere üzülmeyiz ve pişmanlık hazdan sonra gelir, her zaman kötülüğü tanıdıktan sonra geçmiş güzellikler hatırlanır. İnsanın doğası özgür olmak ve bunu istemektir, fakat yine doğası öyledir ki, yetiştirilişinin ona verdiği şekli doğal olarak kabul edip alır.