Celal

Celal
@__celall0
Genellikle bu kutunun (televizyonun) başında oturup özyaşamlarını yitirerek başkalarınınkine musallat olanlar orta yaşlı, burjuva sınıfındandır. Onların asalaklığından bıktım artık, bıktım...
Reklam
Evet, gençlik, gençliğini yapacaktır. Ama gençlik, hayvanlar gibi davranmaktır. Hayır, tam olarak hayvanlar gibi değil de, daha çok şu küçük oyuncaklar gibi davranmaktır. Hani sokaklarda satarlar ya, içinde mekanizması, dışında da anahtarı olan küçük teneke adamlar vardır, anahtarı grr grr grr kurarsın, bırakırsın yürür gider ya kardeşlerim. Ama düz çizgide gider ve tabii bir şeylere toslar, düz gider tos tos toslar, yaptığından vazgeçemez. İşte genç olmak, bu küçük makineler gibi olmaktır.
Sayfa 170·Kitabı okudu
Şu kavanoz dipli dünyada beni kucaklayacak bir koca tanrının kulu yoktu.
Seçme hakkına sahip olmayan kişi kişiliğini yitirmiş demektir.
Sayfa 142·Kitabı okudu
Tutku korkuyu kovabilen tek güçtür.
Sayfa 114·Kitabı okudu
Reklam