Haluk Tatar'ı 3 yılı aşkındır takip ederim, severim. Fikirlerine katıldığım alanlar da vardır keza sırf bu yüzden kitabı merak edip okudum. Fakat genel olarak konuşma havası içinde yazılmış kitap, kişisel gelişimden çok sohbet amaçlı gibi olmuş. Okurken kendisiyle konuşuyormuş havası verdi, sesiyle okudum desem yeridir. Yer yer beğendiğim bölümleri de oldu altını çizdiğim sayfalar bolca var. Fakat iş kişisel gelişime gelince beklentimin bi tık altında kaldı. Haluk Hocamın hatırına yarım bırakmadan bitirdim elbette. Ayrıca kitabın sonunda önerdiği kitap, film vs. listeme ekledim hepsini. Özetle kişisel gelişim amaçlı daha farklı kaynaklar okuyabilirsiniz. Bunun dışında bi amaçlı okuyacaksanız kitap güzel Haluk Tatar'la karşılıklı sohbet hissiyatı veriyor.
- Dünyaya neden pis diyorsun?
+ Pis ya! Senin gibi serseriler benim gibi zavallı yaşlıları ezecek ve hiçbir yasa beni senden koruyamıyacak... Pis... Leş gibi...