"Sessizlik,
içinden çıkartacağı şeyin
ne olduğunu bilir.
Fikirlerin doğasından kopardığı meyveyi
insana sunmak için
en uygun zamandır.
Sessizlik,
düşünmüyor; sürekli
düşündürüyor."
"Bir yerde, kötü insanlar iyi insanların etrafında toplanmışsa: bu orda güneş doğduğu içindir. Bir yerde, iyi insanlar kötü insanların etrafında toplanmışsa; bu da orda güneş battığı içindir."
Bi-lâl ve Lâl...Yana yakıla arayışlardan geçip yanmak derdine
düşen iki yâren...
Öncelikle eserin güzel olduğunu ve sürükleyici olduğunu belirtmek isterim.
Adından da anlaşıldığı gibi gündelik hayattaki aşklar tarzında ele alınmıştır.Fakat tesadüflerin arda arda gelmesi ve farklı anlatım biçimiyle eserde apayrı bir ambiyans yaratmıştır . Okurken adeta kendinizi eserin içindeymiş gibi hisseder ve olayları birebir yaşamış gibi olursunuz...