Eda

Hayattaki tek cümlesi, " Günahları bağışlandı, çünkü o çok sevdi" olsaydı bile , bu cümleyi söylemiş olmak için, ölmeye değerdi.
Reklam
"....kendi tarihinin kahramanı olmaya çalışacağına " kendi" trajedisinin seyircisi olmaya bakar."
Oysa "keder"den dünyalar yaratılmıştır;bir çocuk ya da bir yıldız doğarken acı çekilir...
"Üstadım" dedim, "Bayrama ne alayım?" "Birkaç piri faniden gönül, birkaç çocuktan gülücük, alabilirsen birkaç fakirden de dua al." dedi.💐
Tanrı dünyayı herkes kadar benim için de yarattı...
Reklam