Eda

Körlük öyle bir noktaya gelebilir ki, sonunda gülünçleşir; hayal gücünden yoksun bir yaradılış ise eğer harekete geçirilmezse taşlaşarak mutlak bir duyarsızlığa düşer.
Reklam
Sen yanımdan uzaklaştığında iyiydim.
Senin içinde " nefret" her zaman " sevgi"den güçlüydü... Bu iki tutkunun aynı ruhta barınamayacağını anlayamadın. İkisi bir arada, o güzel, oymalı evde yaşayamazlar.
İnsana her şey kendi benliğinden gelmelidir. Hissetmediği, anlayamadığı bir şeyi söylemenin yararı yoktur.
Sevgiyi yalnızca güzel şeyler , incelikli düşünceler besler. Ama " nefret" i herhangi bir şey besleyebilir...
Reklam