Eda

Bu mektubu senin yüreğine acı vermek için değil, kendi yüreğimden acıyı sökmek için yazıyorum.
Reklam
Acı çekmek uzun süren bir andır. Onu mevsimlere bölemeyiz.
Herkes sevgiye layıktır, layık olduğunu düşünenler dışında.
Tam anlamıyla özgür ve aynı zamanda tümüyle kuralların hâkimiyeti altında olmak: işte insan yaşamının, her an karşımıza çıkan, sonsuz çelişkisi.
Güzel kitaplar yazamasam da en azından güzel kitaplar okuyabilirim, bundan büyük mutluluk olabilir mi?
Reklam