Eda

Ben sanırım kendimi çok fazla sevmiyorum, işte en büyük derdim bu. Çünkü kendini sevmeyen insan, başkalarını kendine layık görmez hiçbir zaman.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seveceğim ve sevileceğim insanlarla birlikte olayım ne olur Tanrım.
Tanrı'ya her şey için teşekkür etmeliyiz. Çünkü mutluyuz,sağlıklıyız, her şey çok iyi..
Balkonun demirine dayanıp durdum kaç gece Büyükayı yıldızı orada gökyüzünde Sen içerde uykudaydın. O balkon yok artık Demirin soğukluğu içimde Bütün yıldızlar gökyüzünde gene Herkes uykuda... Ama sen yoksun içerde.