Eda

Hep o geçirdiğimiz güzel günleri hatırlıyorum da nasıl özlüyorum anlatamam.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" İnsan üzüntüden nasıl ölmüyor anlamıyorum. "
Çılgınca çığlık çığlığa bağırmak, haykırmak istiyorum. Doldum. Çok doldum.
Hayatta hiçbir şey birbirimiz kadar önemli değil. Bazen unutsak da, her dakika ne kadar mühim biliyor musunuz? ... Zamanı durduramayız aynı kalsın diye ama bazı şeylerin değerini daha iyi anlamak bizim elimizde, öyle değil mi?
Tek istediğim, sel gibi, çağlayan gibi, hiç kontrol etmeden boşalması gözlerimden yaşların. Kuru kuru, için için ağlamak çok acı veriyor.