Eda

Zaten Türkiye'de kötü sanat yapanların bile, gerçi sanat yaptıkları bile söylenemez ya, zirveye çıkması acayip kolay.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözüm belki çok yükseklerde, ama eğer yetenekliysem, istiyor ve elde etmek için uğraşıyorsam, fazla bir engel kalmıyor geriye.

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·328 syf.·
15 günde okudu
·
2023 9. kitabı
Sinan Akyüz
8.8/10 · 33,4bin okunma
Ağlamak ne güzelmiş meğer yasak olunca anladım.
Bilmiyorum, herkes böyle midir? Yani umutsuz, hayalsiz yaşamayan insan yoktur gibime geliyor.