Eda

Niçin herkes iyi değil ve niçin dünyada sürekli kötü şeyler oluyor anlayamıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyada ne kadar çok pis insan var . Hem de çok çocukça, saçma sebeplerle , bazen de sebepsiz yere insanları öldürüyorlar.
İstedikten ve uğraştıktan sonra her şeyi yapabilir ve ne istersen olabilirsin.
Yani hiç beklenmedik bir anda her şey çok iyiyken ve çok mutluyken birden etrafa çatmaya başlıyor.
Keşke dünyada hatta yeryüzünde hiç kötülük olmasa da her şey, her iyi isteğimiz gerçek olsa..