FD

Ortada bir hayat var, bu doğrudur. Nefes alıp veriyoruz, bu da gerçektir. Peki ya hakikat? Hayata dair, yaşamaya değecek hakikat nedir?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İçi hem kimsesizdi hem de kalabalık.
“İmanlı insan,istiridyede saklı inci gibi korunan bir sırdır.Ne sebebi unutur ne de sebebi vereni."
Gerçeği aşk ve imanla arayan insanlara öksüz ve yetim bir peygamberin vicdanıyla seslenen Allah'a hamdolsun.
İnsani ateş değil,kendi gafleti yakar.