"Çok fazla kalabalık seven bir insan değilim, o kadar insanın arasında olmak bana biraz kabus gibi geliyor. Birlikte takılmaktan gerçekten hoşlandığım tek insan türü kurgusal olan ve bir kitabın sayfalarında yaşayanları kapsıyor."
"Herkes hayatının bir noktasında yolunu bulacağı bir evi hak eder. Bu istediğin kadar kısa sürede gerçekleşmeyebilir ama kalpleri hala atıyorsa, bunun gerçekleşme ihtimali var demektir."
"Peki bu süreçte ne yapacağız?" diye sordum.
"Kaybettiklerimiz için dua edeceğiz, tatlım."
Bana kocaman bir gülümseme gönderdi.
"Ayrıca geceleri ışığı açık bırakacağız."
"İnsanların eve dönüş yolunu bulmalarından umudu kesemeyiz... Her gece verandanın ışığını açık tutuyorum, böylece tekrar evin yolunu bulabileceklerini düşünüyorum."