İremsu Yanık

İremsu Yanık
@__iremsu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
*** Yılda bir kere çıldırır ağaçlar sevincinden Rabbim ne güzel çıldırır. Yılda bir kere uzatır avuçlarını yaprak; Sevincinden titreyerek. Yılda bir kere kendini verir toprak Yılda bir kere yarılır bahçeler hazdan Rabbim ne güzel yarılır. Biz de bir kere sevinebilseydik. Çiçek açmış ağaçlar gibi çıldırasıya. Kim bilir belki bir gün sulh olunca Biz de deliler gibi seviniriz, Ağaçları ve baharı taklit ederiz Renkli bez parçalarıyla donatırız şehri Renkli ampuller asarız pencerelerden Kim bilir belki bir gün sulh olunca Biz de çatır çatır çatlarız bin bir yerimizden Ağaçlar gibi… *** ✒ Bedri Rahmi Eyüboğlu
1000Kitap
*** Sanma ki derdim güneşten ötürü;  Ne çıkar bahar geldiyse?  Bademler çiçek açtıysa?  Ucunda ölüm yok ya.  Hoş, olsa da korkacak miyim zaten  Güneşle gelecek ölümden?  Ben ki her nisan bir yaş daha genç,  Her bahar biraz daha aşığım;  Korkar miyim?  Ah, dostum, derdim başka... *** Orhan Veli Kanık
1000Kitap