Zaten aslında ister fark etsin ister fark etmesin insan yola her zaman bir şeyden kaçmak için çıkar. Kendinden,aşkından,ailesinden,hayatından,ondan,bundan,şundan. Kaçtığı hep değişir,ama kaçan hiç değişmez. İnsan ömrü boyunca kaçar. İnsanın ömrü kaçmakla geçer. Ve değişmez bir gerçek vardır,insan ne kadar kaçarsa kaçsın bir gün mutlaka yakalanır...