Bazı şeyler vardır;kelimelerle anlatılır, bazı şeyler bakışlarla,bazı şeyler seslerle,bazı şeyler sadece yazarak, bazı şeylerde konuşarak. Bazı şeyler için yazmak, konuşmak, bakmak yetmez. Bağırmak gerekir ve bağırmak için , her zaman konuşuyor olmak gerekmez. Bir insan sesizcede bağırabilir. Siz içinizden bağırmak nedir, bilir misiniz? Ben çok iyi bilirim...