Derin duyguların somutlaştırıldığı,nedenselleştirildiği, kıssadan hissesi bol ,okuması da bir o kadar zor olan Dostoyevski klasiği.. Kitap iki bölümden oluşuyor ;ilk bölümde karakterin psikolojik buhranları, ikinci bölümde ise buhranların kaynağı anlatılmış. Ama ilk bölümü çok daha fazla sevdiğimi söyleyebilirim. Kışa girerken bir şans verilmeli