bahar

bahar
@__levla_
Say ki öldün! Yalvardın,yakardın,sana bir gün daha verildi.Bugünü o gün bil,öyle yaşa.
zihnimi kurcalayıp başka şeyler düşünmeme engel olmaya devam etti.aksiliklerin başladığı o mayıs gününden beri kendimde, gitgide artan bir dermansızlık hissediyordum. Kendimi istediğim gibi çekip çeviremeyecek kadar bitkindim adeta.
Reklam
Bu gözlerin hiçbirinde kaygı yoktu,omuzların hiçbirinde yük. bu Şen gönüllerde belki tek üzüntü, belki tek gizli kahır yoktu. ve ben genç ve çiçeği burnunda bu insanlarla yanyana yürüyordu,saadetin ne olduğunu çoktan unutmuş, içimde bu düşünceyi okşayıp,korkunç bir haksızlığa uğradığım sonucuna varıyordum.
Fakat benim şu yeryüzündeki mevkii mi aşağı yukarı bu kalem sağladı; hayattaki yerimi ben adet ona borçluyum.
Karmakarışık zihnim bana en çılgınca İlhamları veriyor,ben de sırasıyla hepsine boyun eğiyordum.
Gitgide,uzun ağlayışlardan sonra duyulan o tok ferahlığı duydum içimde.
Reklam