Sevmiştim acısıyla,hüznüyle,mutluluğuyla,sevgisi ve sevgisizliğiyle...
Değmedi demek gelmiyor içimden güzel di her şeyiyle diyorum öylemiydi bende bilmiyorum.
Birinden korkunca ondan nefret edersiniz ama boyunada düşünüp durursunuz onu.kendi kendinizi aldatırsınız; aslında kötü değildir dersiniz.Ama onu görünce tıpkı nefes darlığına tutulmuş gibi olurusunuz, soluk alamazsınız.
Mükemmel olmadığımı biliyorum ve mükemmel olmak için yaşayamam Parmaklarınızla beni göstermeye başlamadan önce ellerinizin temiz olduğundan emin olun!
#bob Marley