İnsan normalde bir şeyler yaşar ve geçmiş geçmişte kalır. Bu yüzden "Zaman her şeyin ilacıdır" diye bir söz var zaten. Ama öyle bir dönemden geçiyoruz ki geçmişin nefesi hep ensemizde. Hiçbir şeyi yaşayıp bitiremiyoruz. Kompulsif biriktirme hastalığı artık eşyalarla sınırlı değil. Çöp evlerin dramı ruhlara sirayet etmiş durumda.