lila.

Geride kalanları beklemeliyiz doktor, düşenleri kaldırmak zorundayız.
Reklam
Sınırlar yürümesini bilmeyenler içindir.
Onlar ya­şamıyor doktor! Türkü söylediklerini duymadım inanabiliyor musun ? Aşık olmuyorlar, uykusuz geçirdikleri bir tek gece yok.
Bazen her şeyi anlayabildiğimi sanıyorum . Her şey normal gelmeye başlıyor. Bu beni korkutuyor.
Alışmak... Alıştırılmak.. korkunç olan bu.
Bu lanet olası kuşkular tek tek tüketiyor hepimizi .
Reklam