Hastanede morga
canınızı bırakmak zorunda kalmadıysanız, bir cenaze aracanın ardından gözyaşı dökmediyseniz ve hâlâ mezarlıktan korkuyorsanız...
Şanslısınız .Sevdiklerinizle geçirdiginiz her anın kıymetini bilin. Çünkü bazi acılar, tahmin ettiginizden çok daha büyük..
Heer gece annemin eşarbıyla yatıyorum… 2 bayram, 1 Anneler Günü geçti. Bugün tam 3 ay oldu. Ben annemi çok özledim… Benim yerime sizler annelerinize sımsıkı sarılın, öpün, kıymetlerini bilin olur mu?” 💔