Hastanede morga
canınızı bırakmak zorunda kalmadıysanız, bir cenaze aracanın ardından gözyaşı dökmediyseniz ve hâlâ mezarlıktan korkuyorsanız...
Şanslısınız .Sevdiklerinizle geçirdiginiz her anın kıymetini bilin. Çünkü bazi acılar, tahmin ettiginizden çok daha büyük..
Simdi ölebilirim, artık buna hakkım var, özgürüm, hiç pişmanlık duymadan ölebilirim.
Ölümümün en çok acı vereceği kişi bu dünyayi benden önce terk etti..