Melike

Melike
@__melikeea
𓂀
Her unuttum dediğinde eskisinden fazla hatırlıyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Edep, her türlü davanın üzerindedir.
Vicdan, kaybetmeye en fazla hakkımız olduğu anda koruyabildiğimiz şey değil midir?
Unutmak, diye bir kelime vardı Kelimeler Kitabı'nda. Unutucuydu insan. Öyle yaratılmış, kalbi öyle yasalanmıştı.
Bıraktı akletmeyi. Alîm O'ydu , o kendisine talim ettirilenle yetindi.