Melike Demirci

Melike Demirci
@__melos__
Hayat kötü bir kitabı okumayacak kadar kısadır.
mezun :))
Lisans
küçük paris :)
68 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
8/10
·208 syf.··
2021 4. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 22 Mart 2021 20:45
Ben bu kitabı isminden dolayı aşırı merak ederek alıp okumaya başladım. Ve bitirdiğimde gerçekten okumaya, merak edilmeye değer bir kitap olduğunu düşündüm. Açıkçası öyle çoğu kitap gibi kolay anlaşılan bir kitap değildi. Bazen okuduğum yeri tekrar tekrar okuduğum oldu. Ama sanırım bu kitabı çoğu kitaptan farklı kılan da bu yönüydü. Hani insan da kolay şeylerden zevk almaz ya mesela öyle düşünmek gerek belki de bu kitabı okurken. İnsanlar arasında da bu böyledir genelde kolay anlaşılan insanlar fazla dikkat çekmez ama anlaşılması güç insanlar merak uyandırır ve onları çözmeye çalışırsınız, bir şekilde onu anlamaya, diğerlerinden farklı olmaya çalışırsınız. İşte bu kitap da tam olarak öyle bir kitap bence. Herkesin değil anlamak isteyenin ona değer verenin anlayacağı tarzda bir anlatıma sahip bir kitap. Ben FAHRENHEIT 451 kitabını severek okudum ve okumak isteyip de kararsız kalan herkese de okumasını tavsiye ederim. Gerçekten farklı ve insanı içine çeken, okuması için bir nedene bağlayan birçok yönünün olduğunu düşünüyorum.
Fahrenheit 451Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2022108,4bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
10/10
·408 syf.··
2020 25. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 21 Aralık 2020 22:57
Bazen olur ya insan yaşından büyük düşünür, belki de öyle düşünmeye mecburdur. Ama Anne Shirley mecbur olduğundan değil de sınırsız hayal gücüne sahip olduğundan dolayı böyle bence. Ve bu hayal gücünün onun tüm bu başarılarının, hayattan fazlasıyla zevk almasının tek sebebi olduğu düşüncesindeyim.. Bu kitabı okurken akıcı bir dil ve sürükleyici olması beni en mutlu eden yanı oldu. Her okuduğum satırda, her okuduğum bölümde baş kahramanın (Anne Shirley) kendim olduğunu düşünürek ilerlemek beni fazlasıyla tatmin etti. İçeriğinden etkilenmemek, okudukça kendine bir şeyler katmamak söz konusu dahi olamaz. Okudukça merak ediyor, kendini okumaktan alamıyor insan ve ister istemez yaşantısını sorgularken buluyor kendini; ben hayattan zevk alıyor muyum gerçekten? O kadar sabırsızlanıyorum ki 2. kitabı okumaya.. :) Sizlere de tavsiye eder, zevkle okumanızı dilerim.
Yeşilin Kızı AnneL. M. Montgomery · Ephesus Yayınları · 202017,9bin okunma